Het Alfa 916 Register gaat zelfstandig verder

Hier staan alle frontpage berichten van het Alfa 916 register.
avalfa
Advanced Member
Advanced Member

Re: Het Alfa 916 Register gaat zelfstandig verder

Bericht door avalfa » wo sep 19, 2018 14:08

YB schreef:
wo sep 19, 2018 13:49
Nou ....helder? "Om motiverende redenen", (moverende redenen) blijft erg vaag.
Ik ben al jaren SCARB lid en ingeschreven dit register, maar ik weet nog steeds niet wat nu ineens de reden is dat het register zelfstandig verder gaat. Het lange tijd zwijgen en geheimzinnig doen op de beide fora begrijp ik niet. Speek gewoon uit wat er aan de hand is is en dan kan iedereen zijn conclusies trekken, zoals het al dan niet inschrijven in het nieuwe SCARB register, zijn (SCARB) lidmaatschap opzeggen of wat dan ook. Ofschoon ik versplintering erg jammer vind. Een register, bij voorkeur als onderdeel van de SCARB (met de nodige zelfstandigheid) heeft toch echt mijn voorkeur.
Enfin, het zal allemaal wel....

+1 Yvo

In het kader van "spreken is zilver, Zwijgen is goud" doorbreek ik nou toch ook het zwijgen, maar ik had bovenstaande niet beter kunnen verwoorden. Dit omschrijft precies mijn gevoel.

Los daarvan laten we er met zijn allen vooral niet te negatief over doen. En vooral actief posten, zodat iedereen genoeg reden heeft om hier vooral informatie te delen, en het forum het doel van een forum te laten behouden. ( Even los van het register verhaal beschouwd)

Maarten916
Alfa 916 Junky
Alfa 916 Junky

Bericht door Maarten916 » wo sep 19, 2018 20:27

avalfa schreef:
wo sep 19, 2018 14:08
YB schreef:
wo sep 19, 2018 13:49
Nou ....helder? "Om motiverende redenen", (moverende redenen) blijft erg vaag.
Ik ben al jaren SCARB lid en ingeschreven dit register, maar ik weet nog steeds niet wat nu ineens de reden is dat het register zelfstandig verder gaat. Het lange tijd zwijgen en geheimzinnig doen op de beide fora begrijp ik niet. Speek gewoon uit wat er aan de hand is is en dan kan iedereen zijn conclusies trekken, zoals het al dan niet inschrijven in het nieuwe SCARB register, zijn (SCARB) lidmaatschap opzeggen of wat dan ook. Ofschoon ik versplintering erg jammer vind. Een register, bij voorkeur als onderdeel van de SCARB (met de nodige zelfstandigheid) heeft toch echt mijn voorkeur.
Enfin, het zal allemaal wel....

+1 Yvo

In het kader van "spreken is zilver, Zwijgen is goud" doorbreek ik nou toch ook het zwijgen, maar ik had bovenstaande niet beter kunnen verwoorden. Dit omschrijft precies mijn gevoel.

Los daarvan laten we er met zijn allen vooral niet te negatief over doen. En vooral actief posten, zodat iedereen genoeg reden heeft om hier vooral informatie te delen, en het forum het doel van een forum te laten behouden. ( Even los van het register verhaal beschouwd)
In beide standdputen kan ik me helemaal vinden!
Zoals het er nu voor staat blijf ik gezellig hier en lid van SCARB :wink:

Cordiali saluti,

Maarten

Fabian
Alfa 916 Junky
Alfa 916 Junky

Bericht door Fabian » za okt 27, 2018 20:03

Wat mij opvalt, nergens op de SCARB site kun je vinden hoe je het donateursschap op kunt zeggen, althans; ik vind het niet.

Voor lid worden is een hele grote knop :roll:

Tosoni
Alfa 916 Junky
Alfa 916 Junky

Bericht door Tosoni » za okt 27, 2018 23:15

Fabian schreef:
za okt 27, 2018 20:03
Wat mij opvalt, nergens op de SCARB site kun je vinden hoe je het donateursschap op kunt zeggen, althans; ik vind het niet.

Voor lid worden is een hele grote knop :roll:
Gegevens wijzigen

Verhuisd? Wijzig je adres via Mijn Alfaclub Online.
Opzeggen? Stuur voor 1 december een bericht naar de donateursadministratie.

https://www.alfaclub.nl/lidmaatschap

Cordiali saluti, Branco.

==================

Voor de fun:
2001 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v - GTV348

Daily:
2009 Alfa Romeo MiTo 1.4TB 155pk Distinctive

Plaats reactie